następna » |
---|
Działalność handlowa Grupy Kapitałowej LOTOS prowadzona jest zarówno w podmiocie dominującym, jak i w spółkach zależnych, tj. w LOTOS Paliwa, LOTOS Tank, LOTOS Oil, LOTOS Asfalt i LOTOS Parafiny.
Główne cele w zakresie działalności rynkowej wynikają z długofalowej strategii Grupy LOTOS w tym obszarze. Do istotnych czynników kształtujących działania segmentu handlowego Grupy Kapitałowej LOTOS zaliczyć należy również regularnie przeprowadzaną analizę zmian zachodzących na rynku, dbałość o kompleksową, stale wzbogacaną ofertę produktów najwyższej jakości oraz ciągłe doskonalenie procesów handlowych.
Cele strategiczne Grupy Kapitałowej LOTOS w zakresie działalności rynkowej:
Cele szczegółowe w poszczególnych obszarach działalności rynkowej:
Udział Grupy Kapitałowej LOTOS w rynku paliw
Sieć stacji paliw LOTOS ma zasięg ogólnopolski i jest systematycznie rozbudowywana w segmencie typu premium, czyli stacji o najwyższych standardach zarówno w zakresie oferty, jak i poziomu obsługi. W ramach realizacji przyjętej strategii pozycjonowania marki LOTOS placówki działające w systemie patronackim, oferujące standard podstawowy i występujące jeszcze w głównej mierze pod szyldem Rafinerii Gdańskiej, są kanałem ograniczanym. Celem takiego działania jest dążenie do osiągnięcia pełnej konsolidacji jakościowej i wizerunkowej pod dobrze i szeroko rozpoznawaną marką LOTOS.
następna » |
---|